Diety na odchudzanie

Diety na odchudzanie

Proste zasady dzięki którym naturalnie stracisz do 2,5 kg tygodniowo

Nie myśl, że to niemożliwe, aby stracić do 2,5 kg tygodniowo, bez pigułek, bez znacznego zmniejszania ilości przyjmowanych kalorii. Wystarczy zapoznać się z poniższymi zasadami odchudzania i praktykować je na co dzień, dzięki czemu uzyskasz niesamowite efekty. Wtedy zobaczysz, że to naprawdę jest możliwe, aby uzyskać szybkie rezultaty bez konsekwencji i bez szybkiego powrotu poprzedniej masy ciała.

 

Prawidłowe wysypianie się

Zwróć uwagę na wystarczającą ilości snu! Nie sądzę, że większość ludzi, którzy próbują schudnąć zdają sobie sprawę, jak ważne jest, aby się porządnie wyspać. Tyle nacisku kładzie się na diety i plany ćwiczeń, a nie zwraca się uwagi na podstawowe funkcje ludzkiego snu. Wystarczająca ilości snu (7-8 godzin) będzie w stanie czynić cuda dla każdego ciała w odniesieniu do poprawy ogólnego stanu zdrowia, zmniejszenia masy ciała, zwiększenia poziomu energii, zmniejszenia stresu i zapewni o wiele więcej korzyści! W rzeczywistości, można dosłownie spalić do 500 kalorii, jeśli zapewni się średnio 7-8 godzin odpoczynku w czasie nocy.

 

Będzie łatwiej jeść zdrowiej, jeśli …

Rozpocznij dzień od zdrowego odżywiania! Po pierwsze, zawsze jedz śniadanie. Pomijanie śniadania jest murowanym sposobem na objadanie się później w ciągu dnia i jest to murowany sposób, aby mieć bardzo silne pragnienie głodu nikotynowego. Jeśli rozpoczniesz swój dzień od jedzenia zdrowych i odżywczych, gęstych pokarmów (takich, które zawierają dużo białka i błonnika), nie tylko jest fizycznie bardziej prawdopodobne, że unikniesz przyjmowania niezdrowej żywności w dalszej części dnia, będziesz również silniejsza psychicznie i unikniesz niekorzystnych pokarmów w diecie.

 

Najlepszy czas dnia na realizację planu treningowego

Ranek! Dlaczego? Cóż, jeśli wykonujesz jakiś rodzaj aktywności fizycznej i jest on pierwszą rzeczą, którą robisz w godzinach porannych przed jedzeniem, to będziesz spalić przechowywaną w organizmie tkankę tłuszczową. Organizm nie ma jeszcze nowo dostarczonych kalorii, dlatego zaczyna spalać te, które wcześniej odłożyły się w organizmie.

 

Zdecydowanie powinnaś jeść owoce i warzywa, jednak…

Nie przesadzaj z owocami. Mimo, że owoce są oczywiście bardzo zdrowe dla naszego organizmu, ważne jest, aby z nimi nie przesadzić. Powodem, dla którego się tak dzieje jest fakt, ponieważ niektóre owoce mają dużą ilość cukru i kalorii, takie jak na przykład banany. Jeśli chodzi o warzywa, to powinnaś się nimi znacznie bardziej zainteresować, jeść ich dużo każdego dnia! Warzywa (zwłaszcza ciemnozielone liściaste warzywa o znacznych walorach odżywczych) są bardzo gęste, ale mają bardzo niską zawartość kalorii. W rzeczywistości spożywając niektóre warzywa, możesz spalić szybciej kalorie, niż podczas przyjmowania innych produktów spożywczych.

 

Najbardziej skuteczny rodzaj treningu

Stosuj trening interwałowy. Prawdziwy sukces w odchudzaniu zapewni ci połączenie treningu o niskiej intensywności z treningiem o wysokiej intensywności w jednym. Zasadniczo ta reguła jest skuteczna, dlatego, że umożliwia połączenie zalet zarówno treningu o wysokiej intensywności i niskiej intensywności ćwiczeń w jednym. To z kolei wypala po kolei kalorie, spala tłuszcz, zwiększa odkładanie tkanki tłuszczowej, zwiększa poziom energii i utrzymuje wysoki poziom tkanki mięśniowej!

 

Co należy do bardziej skutecznych technik szybkiego chudnięcia: trening cardio lub trening na budowę mięśni?

Wierzcie lub nie, budowanie mięśni jest bardziej skuteczne, ponieważ będziesz spalać kalorie w trakcie i po treningu. Czy jest lepszy sposób, aby stracić dużo szybciej nadmiar kalorii, niż stosować ćwiczenia w ciągu dnia oraz utrzymywać spalanie kalorii również po treningu?!

 

Jeden z najbardziej wartościowych sposobów, aby schudnąć szybko jest na wyciągnięcie ręki

Woda! Jeśli pijesz co najmniej taką ilość wody, która stanowi 1/2 masy twojego ciała wyrażoną w uncjach na co dzień, można schudnąć wykorzystując detox ciała. Dzięki temu będziesz bardziej efektywnie budować mięśnie, będziesz w stanie zwiększyć naturalny poziom energii i zmniejszyć napady głodu.

0 comments on “Diety na odchudzanieAdd yours →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *